[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 12., K, 14:38:56 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.12. 14:03:51 +1h-kor írta:

> [...]
> ezt használja a bevallásában is, akkor az apech később nem jöhet azzal,
> hogy az márpedig nem annyi, tehát lehet hivatkozni erre a kalkulátorra.
>
> Valamint: nincs kötelezettség arra, hogy azt az adatot használja, ami ott
> kijön.

> Azért én jobbnak tartanám, ha ez csak egy választható opció lenne, és pl
> arra is adna lehetőséget, hogy valaki a faluban, akinek van internete,
> megnézze a szomszédjának, ismerősének is, hogy mennyi lenne az annyi, és
> ha akar, akkor élesben, regisztrációval a sajátját meg is csinálhatja...

hát ez az apeh honlapjáról származó az általam küldött táblázat :-)

tehát internet nélküli falusi bácsi vagyok, csak a törvény alapján hiszem el,
és mert az általuk használt kalkulátorban a szorzószámokat nem látom

tehát neked sem kell regisztráltatnod magadat

> De valszleg ez még változni fog. Ha máshogy nem, hát úgy, hogy megjelennek
> további ingatlankalkulátorok nem az apech berkein belül. Már most is van,
> nem tudom, mennyire felel meg annak, amit kiszámolna, amit az apeché
> számol.

no, értelmezzük:
~~~~~~~~
b.) Részlegesen közművesített a telek, ha
a közüzemi energia szolgáltatás (villamos energia szolgáltatás és közüzemi
vezetékes gázenergia vagy távhőszolgáltatás),
a közüzemi ivóvíz szolgáltatás,
az egyedi közművel történő szennyvízelvezetés és tisztítás, továbbá
a közterületi nyílt rendszerű csapadékvíz-elvezetés igénybevétele biztosított.

c) Hiányos közművesítettségű a telek, ha a b.) pontban foglalt feltételek
valamelyike nem teljesül.
~~~~~~~~~~

gázcsonkom van, de nincs sem gázórám, sem fali gázcsövem, nincs gázkazánom sem

az én olvasatomban ez a C)  azaz a b) -ben az " és  gázenergia" miatt
[RTF] A kilencvenes évek elején a magyar munkaerőpiac legfontosabb ...
.. az átlagosnál rosszabb életfeltételeket kínáló településeken,
jellegzetesen falvakban, gyakran szegregált, hiányosan közművesített
cigánytelepeken, ...
www.szmm.gov.hu/download.php?ctag=download&docID=10310
ekkor Józsikám, ha neked sincs vezetékes gázcsöved, (mint ahogy nekem sem)
akkor a cigánytelepen vagyunk :-)   szorzószám 0,85 :-)