[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 14:56:26 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát ez az apeh honlapjáról származó az általam küldött táblázat :-)

Igen, észrevettem, de a táblázat az jóval macerásabban használható, mint
egy jól megírt kitöltőprogram. Valamint, amit így kiszámolsz, azt nem
használhatod az apech ellen, ha rád akarnak még sózni némi fizetnivalót.
Aztán fene tudja, hogy ez tényleg így fog-e működni. Lehet, hogy aki a
kitöltőprogramjukat használja, azt békén hagyják. Szóval látok benne
lehetőségeket.

Na aztán fene tudja, mi lesz később. Akár az alkotmánybíróság is
visszavonhatja, de az is lehet (valószínű), hogy a fidesz vonja vissza, és
mint ma is hallottam, kamatostul fizetik vissza az így befizetett
összegeket.
Itt jön egy lehetőség: kérdés, mekkora a kamat. Lehet, hogy jó befektetés!
:-)

> tehát neked sem kell regisztráltatnod magadat

Én valszleg messze alatta vagyok a határnak, szóval valszleg nem fogok
vele foglalkozni.

> ekkor Józsikám, ha neked sincs vezetékes gázcsöved, (mint ahogy nekem
> sem)
> akkor a cigánytelepen vagyunk :-)   szorzószám 0,85 :-)

Az a gond, hogy bejön a gázcső a telekre, csak  nem használom. Akkor ez
minek számít?