[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 12., K, 16:08:45 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.12. 14:56:26 +1h-kor írta:

> Az a gond, hogy bejön a gázcső a telekre, csak  nem használom. Akkor ez
> minek számít?

szerintem a "nem számít", mert ahhoz, hogy beszámítható legyen, ahhoz
még terveztetni kell a falonkívüli csőrendszert, megépíteni, kazánt
beruházni, gázművekkel elfogadtatni, gázóra is kellene hozzá

tehát nem azért nem használom, mert nem akarom, és csak bekapcsolni kellene
hanem azért nem, mert nincs

*********
klímaketyere:
a szerkentyűdben nincs hőtároló

duplakomfortos egyedi központi fűtés  1,20 helyett
csak félkomfortos  ha egyedi, de hőtároló nélküli 1,0