[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 17:39:14 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szerintem a "nem számít", mert ahhoz, hogy beszámítható legyen, ahhoz
> még terveztetni kell a falonkívüli csőrendszert, megépíteni, kazánt
> beruházni, gázművekkel elfogadtatni, gázóra is kellene hozzá
>
> tehát nem azért nem használom, mert nem akarom, és csak bekapcsolni
> kellene
> hanem azért nem, mert nincs

akkor egyetértünk. :-) Aztán más kérdés, hogy nem neked kell igazán velem
egyetértened.

> klímaketyere:
> a szerkentyűdben nincs hőtároló
>
> duplakomfortos egyedi központi fűtés  1,20 helyett
> csak félkomfortos  ha egyedi, de hőtároló nélküli 1,0

Köszi, majd én is átnézem, bár nekem más gondom van. Még meg nem épült,
elvileg nem lakható háznál mi az ábra vajon? (Függetlenül attól, hogy
igénytelenségi szinvonal miatt mégis itt lako_k_. :-) )

Van olyan ismerősöm, aki jött valami szabállyal, ami alapján én
tulajdonképpen hajléktalan vagyok. :-)