[Epitesz-barkacs] vizhofok tartasa

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 14., Cs, 11:52:38 CET

jhidvegi írta 14 Jan 2010  11:46 levelében:
> Az indukciós rezsó érdekesen m~nköd~N jószág, méregettem: a
> h~Nfokszabályozójától nem csak a ki-bekapcsolgatás lesz befolyásolva, hanem
> a bekapcsoláskori teljesítmény is. 3 fokozat van, kb 1, 1,4 és 1,8kW
> körüli. (Mintha gyökkett~N lenne az egyes fokozatok közötti arány kb.)
> Ezeket kapcsolgatja a h~Nfoknak megfelel~Nen.
Ezek szerint intelligensebb a vezérlése, mint amit elsőre kinéztem
volna egy 6-8 eFt-s kütyüből.
Mivel a teteje kerámia lap, az érintésvédelme automatikusan adott.
Valahogy kiherélném az eredeti vezérlését, és egy háromállású
forgókapcsolót tennék, amivel az alsó teljesítmény tartományban lehet
háromféle kitöltést beállítani. Így véletlenül sem programozhatja túl
nagy teljesítményre.
Azt meg úgyis hamarosan ki fogod számolni, hogy mekkora a kád víz
hővesztesége, a benne ülő embert, mint korrekciós tényezőt is
figyelembe véve :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu