[Epitesz-barkacs] Fw: vizhofok tartasa

cst maguspr at freemail.hu
2010. Jan. 14., Cs, 14:06:18 CET

a merülőforralóm már meg van 20éve, egy vödör vizet vidáman felforraltam,
és nem rázott meg közben, amikor a kezemmel belenyúltam

ennek ellenére ( pl. fi-relém sincs) fostam tőle, hogy beleüljek egy kád
víznél

vad kérdés:

merülőforralóhoz rögzítek (távtartóval) egy rozdamentes lemezt (ami a vízbe
merül)
amit földre kötök.  ( ez az egész menne keresztül  egy FI - relén )

hány Megaohmos potival lehetne lemodellezni, hogy mennyi mA-nél száll el a
FI-relé??