[Epitesz-barkacs] vizhofok tartasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 14., Cs, 14:50:35 CET

gyapo wrote:

> Ez gondolom a wokra emlekezteto alaku edeny

Azért írtam, hogy teflon. Tefal, az oldalukon meg lehet találni. Szóval
nem eredeti vok, csak olyasmi az alakja.

> lehet, mert a wok egyreszt nem teflonos, masreszt
> gombolyu az alja, az meg az indukcios keszuleken nehezen melegedne.

Valszleg azért még melegedne, de nekem nem olyanom van. Nem is szeretném.
Az eredeti vokhoz nemtom, milyet csinálnak, de annak így nincs értelme,
annak ugyanaz lenne a szerepe, mint ennek, ahogy én használom.

Az eredetit bika lángon kell használni, és a használat lényege, hogy úgy
rángatják, hogy a kereksége miatt felrepül a végében a kaja, és átfordulva
esik vissza. Na én nem akarok így sütni. A kerek mélyedésű indukciós
ketyerébe rakott vokkal se lehetne, mert ott még csak nem is tudja
tologatni.

Itt, ha nagyon akarnám, és mondjuk 10kW lenne a teljesítménye a cuccnak,
akár tudnám is úgy mozgatni, hogy hasonlítson a művelet az eredeti
használati módhoz.

Azért jó, ha van sík rész is az alján, mert ha pl hagymát pirítok, akkor
egy egyenletes rétegvastagságban tud pirulni.

Kerestem olyan tefal edényt is, ami függőleges oldalfalú, és nem 24, hanem
mondjuk csak15-16 centi átmérőjű, szóval akkora, mint a vok alakú edényem
melegedő alja, de nincs. :(