[Epitesz-barkacs] Kneipp medence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 14., Cs, 18:49:26 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.14. 18:11:18 +1h-kor írta:

> Miért foglalkozol annyira ezzel a 20 meg nemtomhány m3 témával?
> Kíváncsiságból megnéztem a guglin, hogy van-e nálad medence, de nem

na, akkor a netes pontos URL-t  add meg légyszíves, nekem eddig nem sikerült
ráakadnom

> láttam. A környéken viszont van pár egész komoly, bő 7 méter hosszú, és
> egy halom kisebb, kb 3 méter átmérőjű kerek medence.

24évvel ezelőtt egy 12méteres medencévé átalakítható kertészeti üvegházat
terveztem,
amiről menet  közben le kellett mondanom, ( előbb 6m-re  csökkentve, azután
teljesen
lemondva róla  )  és amit erős traumaként éltem meg.