[Epitesz-barkacs] Kneipp medence

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 14., Cs, 19:06:37 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> na, akkor a netes pontos URL-t  add meg légyszíves, nekem eddig nem
> sikerült
> ráakadnom

Nem baj, kimész az udvarra, szétnézel, és ha nem látsz medencét, akkor
nincs is. :)

Na jó, én a google earth progival nézegetem az ilyesmit, miután a
http://maps.google.com -on megtaláltam, amit keresek.

> 24évvel ezelőtt egy 12méteres medencévé átalakítható kertészeti
> üvegházat
> terveztem,

Ó, az idő mennyi mindent megold! Én meg ellenáramú úszómedencét. Tehát egy
olyat, hogy áramlik a víz, én meg úszok benne úgy, hogy közben egy helyben
vagyok, és a visszatérő ágban a propeller úgy van szabályozva, hogy akkor
is egyhelyben legyek, ha nem egyforma sebességgel úszok. Meg súlyzózás,
meg mindenféle szir-szar, aztán az élet gyökeresen máshogy alakult.
Fiatalabban az ember néha úgy tervez, mintha minden mindig zökkenőmentesen
sikerülne, az idő meg végtelen. :-)

Á, kell helyette mást találni.