[Epitesz-barkacs] Tangentoros

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 15., P, 17:07:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.15. 16:24:41 +1h-kor írta:

> Azért vagyok talán érzékeny a problémára, mert nekem se valami tökéletes a
> gerincem, valamint láttam már galvánüzemben olyan felrakó helyet, ahol az

ezt nagyonis megértem

> Azt állítanám oda, aki ezt megcsinálta, megépítette.

ez egy orvosilag államilag engedélyezett orvostechnikai ketyere

OMSZÖV-MEDIC Orvostechnikai Fejlesztő, Gyártó és Kereskedelmi Kft......

és az EÜ ( egészségügyi minisztérium ) által szentesített OKJ-s
Gyógymasszőr szak kompetenciaköre

> Itt külön paradox dolog, hogy az egyik embernek kikészül a dereka,
> elzsibbad a lába... miközben a másik félig csukott szemmel élvezkedik,
> hogy ráirányítják a masszírozó vízsugarat. Csinálja saját magának b...a
> meg. :-) Úgyis kéznél van a lába, nem? :)
>
> Ilyen melóra csak egyszerű asszonyokat lehet rávenni. Nem is gondolnak rá,
> hogy kitoltak velük, örülnek, hogy van munkájuk.
>
> Egy gyógymasszőr persze már okosabb, az a megfelelő munkamagasságba
> fekteti a pacienst. Nem evett meszet, hogy egész nap görnyedjen. Na meg ha

de orvosok etetnek velük meszet
(OKJ.51500801) gyógymasszőr