[Epitesz-barkacs] Tangentoros

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 15., P, 18:57:08 CET

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.01.15. 12:59:18 +1h-kor írta:

> Hali!
>
> Mi a célod? Ugyanezt a cuccot legyártani? Vagy csak akarsz egy ugyanilyen
> méretű kádat? Üvegszálas gyantából bármit meg tudsz csinálni, minden
> beszerezhető, de azt akkor könnyú, ha van formád, azt meg egy darabhoz nem
> érdmes gyártani.
>
> Vagy pl. favázra, vagy habvázra építed, akkor viszonylag kis költséggel
> kihozható, de ügyesnek kell lenni, hogy szép legyen.
>
> De lehet, olcsóbb, ha elmész tetszőleges medencegyártóhoz, és veszel egy
> hasonló méretű műanyag vagy fémvázas medencét.

> [...]

szóval a lehető legolcsóbbat próbálnám ma már kihozni, az esztétika, a szépség
ma már huszadrendű ( 120kg tájékán és a kaszás már kétszeri suhintása után
kissé másképp látok sokmindent. )

már egy 1 x 1 x 1m (1m3) már kb elég ahhoz, hogy egy kis daruval egy
tolókocsis embert is vízbe lehessen juttatni  tolókocsistól.

(nekem szerencsém volt, hogy eddig még megúsztam a  kiszolgáltatottságot, de
kórházban láttam hajnalonként mosdatásokat, akiket annak ellenére kézzel
mozgatott 2 nővér, hogy nem használták az ott levő  betegmozgató Zsiráfemelőt
(műhelydarut) )

egy futómacskát és egy villanymotoros darut már el tudok képzelni,

még a vízmedence legolcsóbb megoldását keresem
akár vascsőves, gumizott vagy PVC-zett összecsukható is lehetne