[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Jan. 15., P, 20:20:46 CET

Én is aláírnám.
Főleg, hogy cirka 1 hónapon át jártam ki az erdőre, minden szabad időmben,
hogy legyen némi tüzelőm kevesebbért, mintha a tüzépnél vettem volna. Minden
porcikám sajog. A kijelölt területen ki kellett vágni minden cserjét,
bokrot, süvölvényt, majd ezeket összehordani hatalmas kupacokba. Max 8 cm-es
lehet a haszonfa, amit hazavihetek. Ha mindent összeszámolok, 50000 ft nem
takarja be a költségeket. (Autó üzemanyag, fűrészgép üzemanyag, -ja a gépet
meg is kell venni,- fuvarkültség a hazaszállításhoz. Odahaza szintén fogy az
áram a fűrészeléshez. Bár nrm pénz kérdés, de napi szinten begyújtani,
hamuzni, rendszeresen rakni.
A távfűtött meg csavar egyet a csapon, ha ugyan kinyitja azt, mert a
szomszédok jobb esetben úgy is körbefűtik.
Egyébként nem irigylem tőlük, azt sem akarnám, hogy ha én nem kapok ilyen
lehetőséget, akkor ők se kapjanak, csupán az zavar, hogy aki a seggét
mereszti az kedvezményt kap, aki dolgozik, az meg nem.

Misi