[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 20:47:52 CET

Lord Hamilton írta 15 Jan 2010  20:20 levelében:
> Egyébként nem irigylem tŃlük, azt sem akarnám, hogy ha én nem kapok
> ilyen lehetŃséget, akkor Ńk se kapjanak, csupán az zavar, hogy aki a
> seggét mereszti az kedvezményt kap, aki dolgozik, az meg nem.
Látom nem hiszitek el, hogy ez csak egy politikai játszma.

A dolgok mai állása szerint várhatóan leköszönni kényszerülő
jelenlegi hatalom tett egy gesztust a saját szavazóbázisának,
erősítendő annak elkötelezettségét. (Politológiai kutatásokból
tudható, hogy a panelházak polgárai nagybb arányban szavazói a
jelenlegi korménypártoknak, mint a családi házak népe.)

Ráadásul van az akciónak még egy hozadéka, el lehet helyezni egy
taposóaknát az utánunk érkezőknek.
Ha ugyanis nem szüntetik meg ezt a nyilvánvaló ellentétet, a saját
szavazóbázisuk fog haragudni. Ha megszüntetik, azzal megintcsak a
leendő ellenzék szavazóinak elkötelezettségét erősítik.

Hogy is mondta a viccbeli Kohn bácsi? Ügyes!

Udv

szepygab
http://jokaja.hu