[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 16., Szo, 19:58:01 CET

>2. járó motornál kiszállsz,
>2.a nincs rablásgátló, elviszik az autódat,
>2.b van rablásgátló, nem csukhatod be az ajtót.

Ez nalam is jatszik kapu nyitas-csukasnal, foleg egyedul.
Egyszer regen lattam egy riportot egy
feltalaloval, aki olyat eszkabalt, hogy beulok,
bedugok valahova egy valamit, es ettol kezdve
minden normalis. Viszont ha kiszallok, es ezt a
valamit kiveszem, az auto jar tovabb, de barmelyik pedal benyomasara leall.
Nekem pont jo lenne egy ilyen, eltunt ez
teljesen? Lehet, hogy valamelyik
Pomezansky-musorban lattam, es az ott szereplo dolgok elegge eltuntek.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu