[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 17., V, 01:07:43 CET

gyapo wrote:

> Ez nalam is jatszik kapu nyitas-csukasnal, foleg egyedul.
> Egyszer regen lattam egy riportot egy
> feltalaloval, aki olyat eszkabalt, hogy beulok,
> bedugok valahova egy valamit, es ettol kezdve
> minden normalis. Viszont ha kiszallok, es ezt a
> valamit kiveszem, az auto jar tovabb, de barmelyik pedal benyomasara
> leall.

Ez tök jó lenne.

Nálam úgy műxik, hogy ha járó motornál becsukják az ajtót, akkor van némi
idő, tehát aki ellopta, annak van módja elmenni vele, de nem jut messzire.
(Ha nem csinál valamit, amit a rablásgátló megkövetel, ez beépítési
módonként változik.) Először jelez a riasztó 1, aztán hamarosan 2
csippanással (az enyém már vmiért elnémult), aztán leállítja a motort.

Ebben az a jó csak, hogy ha erős emberek viszik el a járgányt, én nem
vagyok ott, ahol leáll, tehát nem tudják palacsintává verni a képemet,
hogy mutassam meg, mit kell tenni, hogy működjön. Kiszállnak, és elmennek,
otthagyják a cuccot, én meg látótávolban vagyok, szóval gyalogolhatok
utána... Persze ha benne maradt a cuccom, és azt elviszik, akkor ki vagyok
segítve. :-)

Akárhogy is, szerintem jó dolog az a távirányítós kapu. Csak nem félóra
alatt nyitódjon-csukódjon, mint ahogy ma dívik, hanem pl úgy, ahogy ez a
mechanikus. Persze meg kell oldani, hogy ha valaki odakeveredik, ne verje
agyon, hanem valami bika módon satuzzon.