[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 16., Szo, 20:29:45 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.01.16. 19:58:01 +1h-kor írta:

> minden normalis. Viszont ha kiszallok, es ezt a
> valamit kiveszem, az auto jar tovabb, de barmelyik pedal benyomasara leall.
> Nekem pont jo lenne egy ilyen, eltunt ez
> teljesen? Lehet, hogy valamelyik
> Pomezansky-musorban lattam, es az ott szereplo dolgok elegge eltuntek.

egy teljesen egyedit kellene betenned, amit nem gyárt senki sorozatban (és az
autólopók sem ismerik emiatt)

pl. a legegyszerűbb, ha a kormányra rézdrót, és pl. benzinesnél
a gyujtótrafót a gázpedálllal kapcsolón keresztül rákapcsolni a kormányra :-)
( nagy élményben lenne része, és a környékbeli bűnözők el is fogják
kerülni a járgányodat, mert híre megy, hogy bárkiét ellophatják, de a tiedét
ne próbálják meg :-)  )