[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 17., V, 01:16:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha az ausztrál fűrészporból csinált eperízt nem valódinak hazudnák,
> hanem
> becsülettel kiírnák, hogy "eperízű aroma", akkor már egy szót sem
> szólnék
> érte

Ott a pont! Bármit lehessen csinálni, ha az nem egészségkárosító, de
mindig tudjam, mit veszek és eszek. Ma már mindenféle szörpök vannak, ezek
egy része pl málnaszörp, azt csak málnából kellene, hogy legyen csinálva,
ha meg még van hozzáadva vmi, az legyen feltüntetve, hogy ki-ki el tudja
dönteni, hogy az neki jó-e. Ha meg azt írják rá, hogy málna ízű szörp,
akkor lehet tudni, hogy annak csak az íze olyan, amúgy benzinből van. :)
Nekem amúgy nincs az ilyenekkel szemben sok kifogásom, mint felhasználó.
Végülis a málnában is van egy ízanyag, amit a mai vegyészet ki tud
analizálni, és szintetizálni is tudhatja, és már csak némi édesítés meg
színanyag (ezek is lehetnek tök ártalmatlanok), és egy cukormentes málna
ízű löttyöt is ihat pl egy cukorbeteg. Csak ne legyenek benne káros
anyagok. Ez egy keményebb dió, de engem megmondom őszintén, már nem
annyira érdekelnek az ilyesmik. Valahogy úgy vagyok vele, mint akit nem
érdekel, ha szembevilágítják egy zseblámpával 20 méterről, ha süt a nap,
vagy cicereg a ... ketyere, pedig lehetne csöndben is, de az ember a saját
szavát se hallja a gépműhelyben.