[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 18., H, 01:32:04 CET

Lord Hamilton wrote:

> Annyira bakfity egy szerkezet, hogy próbáltam vele pl jeget olvasztani,
> teljesen rossz a hatékonysága.
>
> Itt kötözködnék veled egy kicsit. Bár abban igazad van, hogy
> jégolvasztásra
> alkalmatlan, de tedd a lángjába mondjuk 4 másodpercre az ujjad, máris
> nem
> lesz bakfitty.

Jó, hogy nem nézzek bele. Ha a cipőjére, nadrágjára fújsz vele 50
centiről, rögtön érezni fogja, hogy azannya, innen jön valami meleg, és
hátralép. Még csak nem is fogja megégetni. Aztán dühös lesz, és szétveri a
járgányt.

> A következő teóriával is van némi gond. A mostani autók "kompjúterrel"
> vannak ellátva. Nem hiszem, hogy vígan, dalolva vennék ezt a
> kondenzátoros
> megoldást.

Annak ettől semmi baja nem lenne. A kaszni egy faraday kalitka, belül nem
érezhető, nem is mérhető a nagyfesz. A kondi maga a kaszni a földhöz
képest. (Hihetsz az öreg villamosmérnöknek. :-) )