[Epitesz-barkacs] Fw: padló alátét

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 20., Sze, 14:16:56 CET

> teljesen igazad van, mindössze a házikó körüli külső
> járda felbontásától irtózik az ember :-(

>Szerintem ez kisebb macera, mint bent bármit alkotni, ami a ház minimum
>helyiségenkénti kiürítésével jár.

akkor még nem láttad azt a járdát és padkát ami a ház körül van.
a helységek amúgy is ki lesznek ürítve a nyáron.

>De az a gondolat sem utolsó, hogy ha a padló hőszigetelő réteget kap, és az
>nem tömített valami, akkor a szoba levegőjéből adódó páralecsapódásra lehet
>számítani a szigetelés mögött. Ez persze attól függően baj vagy nem, hogy
>ez  hol van.

ezért írtam legelőször egy párazáró fóliát.

biztosan lesz valami pára kicsapódás, de mivel a padló valószínűleg soha nem
lesz 20-22 foknál melegebb és ez a sok réteg (amit felsoroltam) miatt elég
nagy átmentet képez az 5-10 fok és a benti levegő között, így a mostani
éppen 42 % páratartalom mellett sem hiszem, hogy tocsogós lenne bármikor is
a PE fólia alatt. Nem is beszélve, hogy tegnap csak 34 % volt a
páratartalom, most is csak azért 42% mert kint egyáltalán nem száradnak a
ruhák és be lett hozva a ruhaszárító.