[Epitesz-barkacs] "Uram! Ennyiért az Öné!" :-)

cst maguspr at freemail.hu
2010. Jan. 20., Sze, 14:45:06 CET

a címben hangzott mondat nagyon jó érv lehetne,
amit az egyik levelezőlistán olvastam a kalkulátorral kapcsolatban:

Ez általános: mindenütt kb. 2 * összeget számolnak, és ennyit is kell
bejelenteni, különben megbüntetnek alulárazásért.
Szerintem kellene hozni egy olyan kiegészítést a törvényhez, hogy ha az
összeg hallatán az adózó azt mondja: "Uram! Ennyiért az Öné!" - akkor az
Apech *köteles* megvenni tõle - vagy helyesbíteni az összeget.
Mindjárt normálisabb, piacközeli árak lennének ott - ráadásul, ahol
eladhatatlanok a lakások, ott az árak is olcsóbbak lennének! EZ az igazi
piac, nem más!