[Epitesz-barkacs] hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 16:39:10 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Fogsz egy 200-as pvc lefolyót, 2 m-es darabot és telerakod vékonyfalú
> pvc villanyszerelős csövekkel, már fel is találtad a csőköteges
> hőcserélőt, ezúttal levegőre.

egész pontosan leírtad, hogy min töröm a fejem. :-) A véglap se nagy ügy,
mert ha kifurkálom, és beledugdosom a csöveket, még csak pontosnak se
nagyon kell lennie, a folyékony pvc-vel körbe"hegesztem", és tökéletes
lesz. Még úgy is meg lehet csinálni, hogy az egész köteg egybe kivehető
legyen, szóval tisztítható is.

Ezzel a pvc ragaccsal pontatlanul megcsinált áthatásokat is csodásan lehet
ragasztani.