[Epitesz-barkacs] Margit-hid

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 11:50:42 CET

Szervusz HJózsi!

> Nézd, műszaki ember vagy. Aki megbíz valamivel, az elhiszi, hogy értesz
> hozzá, nem?

Én is elhiszem, hogy állni fog a híd meg el fog készülni. Nekem az
tetszik, ahogy a kormányban hiszel.

> Eeegen, ezt a képet már láttam. Jól tükrözi, hogy mi a felfogás. Ezek a
> fugázó szakik vágják ketté a hidat, kezelik a darut, meg mindent.

Nem fogják. Ám ilyen képet nem volna szabad tudni készíteni, mert
amikor az első kő szemmel láthatóan rossz helyre kerül, vagy
igénytelen fuga keletkezik, fogni kell az ipsét és elkergetni a
bánatos halálba. De legalábbis visszabontatni vele. Mivel itt sok kő
áll rosszul, és le is lehetett fotózni, elég régóta szarul csinálják
azt a részt, és ez a résztvevők közül senkit nem zavar. Na ez a baj!
Egy jelképértékű műemlék hídon! Persze lehet, hogy azóta
visszabontották, mert a kép elég sok helyre eljutott. Ha itt ilyet
lehet látni (azaz hagyják, hogy legyen), máshol is várható ilyen. Nem
kell, hogy statikai vonzata legyen, elég, ha ronda, akkor is sok! Ez
ráadásul nem is patás vagy maszopfüggő dolog.

Ha engem kérdezel, én a mai Nemzeti Színházra sem adtam volna építési
engedélyt, pedig Oviék csinálták. Nem a kivitelezés színvonala zavar,
abban kívülről nem láttam hibát. Egyszerűen ronda, nem letisztult, nem
fejezi ki a "Nemzeti Színház" fogalmat.

szia: Balázs