[Epitesz-barkacs] Margit-hid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 13:10:35 CET

Balázs Bámer wrote:

> Én is elhiszem, hogy állni fog a híd meg el fog készülni. Nekem az
> tetszik, ahogy a kormányban hiszel.

Akurvaéletben, hol a faszba írtam le, hogy a kormányban hiszek? Bazmeg,
most pofán tudnálak úgy nyomni, hogy talán még az önvédelmi tanfolyamod se
segítene!
Én csak a fideszt és köreit rühellem, de kurvára! Ebből mi a picsáért
következik neked, hogy a jelen kormányt elfogadom, vagy az előzőt? Ki
vagyok akadva attól, ami itt az elmúlt 20 évben történt, de ebben a
mélypont az, ami a fidesz. Minden ország megszívja, akinek van fidesze. Az
afgánok is (nekik a tálibok a fideszük), és szerencsések, akiknek nincs,
pl amerika vagy kanada, vagy németország, vagy anglia, vagy... és egy
rahedlit fel lehet sorolni.

Na mostantól lehet neked is engem nyíltan rühellni, mint a hofferek vagy a
dexter vagy az arnold vagy akár Szepygab! Vállalom. Meg azt is, ha valaki
be akarja vinni a vallást az államhatalomba. Azt a konfliktust is
vállalom!

> Nem fogják. Ám ilyen képet nem volna szabad tudni készíteni, mert

Mindig lehet extrém példákat találni, a net is tele van velük. Akár
autószerelésről van szó, akár másról. Elektromos témában is egészen
elképesztő videók kerengenek a neten. Ebből nem következik, hogy az
áramszolgáltatók mind szarul dolgoznak mindig, és az emberek halomra
halnak miattuk.

> Ha engem kérdezel, én a mai Nemzeti Színházra sem adtam volna építési
> engedélyt, pedig Oviék csinálták. Nem a kivitelezés színvonala zavar,
> abban kívülről nem láttam hibát. Egyszerűen ronda, nem letisztult, nem
> fejezi ki a "Nemzeti Színház" fogalmat.

Ehhez nem értek. Nekem semmi más bajom nincs vele, mint az eljárás, ahogy
létrejött. Sétálgattam körülötte, nekem jó úgy, ahogy van. Belül nem
voltam még. Nem érdekel különösebben, mert nem vagyok egy színházba járó
tipus (megvan az oka). Nem tetszett a metro leállítása sem, amin már
utaznának azok, akik utazni akarnának, és ez az egész magyar politikai
szembenállás, amikor a zemberek kárára ott tesznek keresztbe egymásnak,
ahol tudnak. De ebben aszimmetria van! A fidesz a dafke, az óvodás, aki
egyetlen szót ismer csak: NEM
Na jó, mégegyet: hazudnak. Itt kifújt a paletta.