[Epitesz-barkacs] Margit-hid

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 13:20:50 CET

Szervusz HJózsi!

> Akurvaéletben, hol a faszba írtam le, hogy a kormányban hiszek? Bazmeg, most
> pofán tudnálak úgy nyomni, hogy talán még az önvédelmi tanfolyamod se

De jó, hogy ma is lesz edzés (-: meg hogy biciklivel járok, legalább
ha nem segít, marad a futás. Nem, az tűnt fel, hogy feltűnően sokszor
véded az intézkedéseket, leginkább szakértelemre hivatkozva.

Mondok most egy jó példát: az oktatáspolitikában is szakemberek
vannak, mégis úgy szar, ahogy van. A Fidesz alatt sem volt ez másképp
(-:

szia: Balázs