[Epitesz-barkacs] hoszig alulrol

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 23., Szo, 19:54:15 CET

Balázs Bámer írta 23 Jan 2010  19:17 levelében:
> De szerintem a fafödém tetején sem szerencsés párazárni, mert ott is
> megrekedhet pl. a fürd~Nszoba, konyha párája. Lehet, hogy elvileg ott
> nem alakul ki harmatpont, de t~Nlem valahogy nagyon idegen fát így
> becsomagolni.
Szerintem ez csak érzelmi idegenkedés. Azt a fát csak az egyik
oldaláról takarod el, a másikról szabadon marad.

> Én a nálunk használt megoldást ajánlom: gondolom nem csak 25 mm deszka
> most a födém, azaz föntr~Nl por stb már nem jut le. Nekünk natúr deszka
> volt, ráment páraátereszt~N tet~Nfólia. Erre élére állítva 5x20 cm-es
> pallók, a közökbe Isocell (persze más is jó) cellulózpehely h~Nszigetelés
> befújva. Ezt végül ledeszkáztam. Ja, nekünk 25 cm és van még egy réteg
> féltégla h~Nkapacitásnak, ez persze opcionális.
Szerintem itt csak a házilag kivitelezhető megoldások játszanak.
A hungarocell mellett az szól, hogy ha nem folyamatos tartózkodásra
szolgáló helyiség lesz fölötte, akkor párnafák nélkül ráfektethető
egy burkolat. Pl. 2 réteg 15 mm-es osb kötésbe rakva, sok helyen
összecsavarozva, hogy ne csúszkáljon.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu