[Epitesz-barkacs] hoszig alulrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 24., V, 20:11:21 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.24. 17:33:48 +1h-kor írta:

> tényleg nemszignifikáns, ezért ajánlottam a 100-ast lépésállóként
> szokták kínálni.
> a színjelölését nem tudom, de az austrotherm oldalán megtalálod

a másik faluban (lőtávolon belül) létezik egy cég,

( 1181 Budapest, Közdűlő út
http://www.isotech.hu/listen.php?kat=7 )

amit megközelíthetőnek látok kerékpáros+utánfutós módon
( havonta 1 - 1,5m3 -t tudok vásárolni apródonként, ilyen "kisméretben"
a teherautós módi túl drága lenne )

viszont nagyobb vastagságban csak eps80 létezik náluk

no, majd meglátom, az egyenleget