[Epitesz-barkacs] hoszig alulrol

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 24., V, 22:45:08 CET

nincs tul nagy kulonbseg a 80-as es a 30-as kozott.

a 80-asra az egy jo ar. a 30-ast szerintem kicsit meg olcsobban is meg lehet venni, nem sok midenre veszik, ezert lehet nem gorcsol a kereskedo hogy jo ara legyen rajta..

de a 100-as "lepesallo" joval dragabb mint a 80-as. (amugy a 80-as az hivatalosan H80, mert nem csak a nyomasallosagaban mas, hanem pl egesgatoltabb is asszem, meg egyebek)

vajk