[Epitesz-barkacs] mikrogarazs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 26., K, 18:10:42 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.01.26. 16:25:36 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Egyelőre nem kell aggódni, az AB megszüntette a nagyértékű
> lakóingatlanra vonatkozó vagyonadót. Igaz, csak azért, mert az adó
> mértékének megállapítása bizonytalan volt, illetve minden kockázatot
> az adózóra rótak. Tehát kis átalakítás után nyitva az út bármilyen
> vagyonadó előtt.
>
> Üdv
> pi

valóban,  kb 22 perccel a neten történt megjelenése előtt még nem tudtam
köszi

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/26/az_ab_eltorolte_a_vagyonadot/

> U.i.: Azt még nem tudom, hogy ezzel az APEH felé benyújtandó 1042-es
> bevallás benyújtását is eliminálták-e?

a törvény részlegesen bukottsága miatt az ingatlanra vonatkozó nem
használható ellened, de  repülőgép, vízi és autóadós adat része él

a részletek itt vannak :

756/B/2009. AB határozat
A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG NEVÉBEN!