[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 28., Cs, 15:32:15 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Van egy Dantherm léghevítő kazán a Templomunkban.
> Van egy szögletes lemez háza és azon belül egy hengeres, alu-felül

Szóval a dolog mégis lehetséges, a gyakorlatban is megvalósult.
Tanulságos!
És azért ez mégis egy nem lakás méretű hely!

Nem is lenne rossz tényleg egy ilyesmi egyszerűbb kivitelű dolgot
elkövetni kerti ezmegaz eltüzelésére! Sőt, van is egy ilyen kazánom sok
éve az udvaron, valahol lyukas, szóval vízre már nem okés. Fel vagyok én
is piszkálva! :-) Az biztos, hogy idén nem csinálok semmi ilyesmit.