[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 30., Szo, 15:19:05 CET

Agyagos János  <agyagos at enternet.hu> 2010.01.30. 13:51:24 +1h-kor írta:

> 2010. 01. 30, szombat keltezéssel 12.00-kor maguspr at freemail.hu ezt
>
>        Nem értem. Miért is kellene a meleg levegőnek a talapzat felé
> mennie?
>
>       A külső hideg levegőt a talapzatba kell beengedni, és 1-2 centis
> emelkedéssel onnét is kell kiengedni, miután körbejárta a talapzatot.
>
>      Vagy félreértettem valamit?

jön a külső hideg levegő, bemegy a talapzatba, körbejárja és kijön

ha már a tűz kialszik, a külső hideg levegő a talapzatot lassan lehűti
és nemsokára onnan hidegen fog kijönni

a talapzat felett 1 vagy 2m-re viszont még mindig meleg a kályhacserép

ezekből a kályhacserepekben hogyan tudom úgy körbevezetni a levegőt
mint ahogyan az alapzatban vezetem körbe?

egyáltalán a talapzatban a levegőt körbevezető üreg milyen méretű?