[Epitesz-barkacs] szigetelo szalag hidegben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 30., Szo, 20:52:00 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.30. 20:28:00 +1h-kor írta:

> Egyszerűen gagyi volt

és ebből kifolyólag emelkedik nálam a "bizalmatlansági index" :-(

tehát megveszek 1-et, ott helyszínen kipróbálom, és ha szar, akkor
nem veszem meg azt a több darabot, amit kellett volna

a hyponál is annyira felhígították a boltokban, hogy most
már  a vegyszerboltból hoztam egy 5literes töményet,
és annyit hígítok fel, amennyi kell.

szóval még bizalmatlanabbnak kell lennem :-(