[Epitesz-barkacs] szigetelo szalag hidegben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 30., Szo, 21:43:42 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.01.30. 20:52:23 +1h-kor írta:

> Ez a +15 honnan jon? En siman hasznaltam a tesa markaju szigszalagot

+15 celsius volt amikor vettem, és az egyiket használtam
de +10 és +5 celsiuson is csinált ilyet

> tegnap a garazsban. Kisse ridegebb, nem is ragad olyan jol, de amikor
> kezzel simogatom a feluletre, megmelegszik, es ragad is.

XBS 20méteres
importőr  Mixvill  Debrecen  (www.mixvill.hu)

most próbáltam, +35 - +40 celsius felett átmelegítve már
azért használhatóvá válik :-(

nem tudom, melyik dzsunkában ellenőrizték :-( , de télen, európában
nem igazán jó