[Epitesz-barkacs] off-kis csiszolo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 31., V, 14:43:54 CET

jhidvegi írta 31 Jan 2010  14:34 levelében:
> Na most, ilyenb~Nl keresek vékony, hegyeset, amivel a köröm környéki
> kemény, száraz b~Nrt lehet csiszolni, de nem jövök rá még a keres~Nszóra
> sem. Gépnek jó a nyákfúró, csak a bele fogható, kb 3mm-es tengely~n kövek
> vagy ilyesmik kellenének. Lehet az nem b~Nrápolási célú is, csak jó éles,
> nem túl finom szemcséj~n legyen, harapjon, vigye a szárazát. :-)
>
> Lennének tippjeitek?
Hogyne, csak győzd libával :-)

Csapos köszörűkő amit keresel.
Elvileg mindenféle szemcsemérettel és többféle tengelyátmérővel
készül. Ha alkalmasint jársz a Bakos felé, nézz be, mert van egy
pultjuk a smirgligyári bolt helyett (mióta bekebelezték a
helyiséget), és ott voltak kövek is.
Ha Érd felé mész, álj meg a Cooptimnál, ott kapsz Dremelhez való
cuccokat.
Én próbáltam a Dremel koppintással, de alapjáraton is túl gyorsan
forgott, égetett.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu