[Epitesz-barkacs] off-kis csiszolo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 31., V, 16:06:38 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Csapos köszörűkő amit keresel.

Hát ezt valszleg sosem találtam volna ki. Mármint az elnevezést.

> Elvileg mindenféle szemcsemérettel és többféle tengelyátmérővel
> készül. Ha alkalmasint jársz a Bakos felé, nézz be, mert van egy

Bakos? Azt nem ismerem. Hol van?

> Ha Érd felé mész, álj meg a Cooptimnál, ott kapsz Dremelhez való

Ez eszembe se jutott, pedig azt a proxxont, amivel csinálnám, azt ott
vettem.

> Én próbáltam a Dremel koppintással, de alapjáraton is túl gyorsan
> forgott, égetett.

Ez viszont tud elég lassan is forogni, szóval pl egy 1 centi körüli
átmérőjűvel már egész jól lehet száraz bőrrészeket csiszolni. Szoktam is,
csak hát ugye pont valami hegyes hiányzik. Annál majd valszeg emelni is
kell a fordulatszámot.