[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 11:57:26 CEST

A lényeg:
egy objektív a képet a mattított üvegre, akármire vetíti, az azon
létrejövő képet veszed fel a videóval.
amiért csinálják: a mattüvegen megjelenő kép mondjuk 36*24 mm-es, Az
objektív háttér elmosása jobban érvényesül (nagyon jobban), mint ha a
videó saját objektívje a saját ccd-re vetíti a képet, mert a videó
ccd-je, kb 8*8 mm felületű. Vagyis a háttér nem élesen kirajzolódó,
hanem selymesen elmosott, jobban lehet a témára fókuszáltatni a néző
figyelmét.
Ezt nevezik filmes hatásnak.