[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 12:41:49 CEST

Nagyon jól okoskodsz!!!!

Sajnos van még egy feltétel, mekkora képkörre vetül ki az adott
fényerejű objektívből a kép.
Kisvideós képet nem tudok mutatni, de azoknak sincs nagyon 1.2/50-es
fényerejű optikája (az 1.2 a lényeg).
Na ez az én homemade DOF adapterem, az 1.2-es fényerejű optikával.
http://www.youtube.com/watch?v=aqPel4YGE-0

Rájöttem, van síma videós felvételem is, nem végigröhögni:-)
http://www.youtube.com/watch?v=xcrmrdjHeVg