[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Júl. 9., P, 16:02:43 CEST

a melysegelesseget ahogy Endre is irta, nem a blende merete, hanem a blende es a
kepkocka meretenek aranya adja. raadasul forditott aranya, minnel kisebb a
keperzekelo, annal brutalisan nagyobb blende kellene. mivel a haztartasi digit
fenykepezoben, meg a videokameraban baromi kicsi az erzekelo, mindenkeppen nagy
melysegelessegu lesz a kep.

vajk