[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 20:19:05 CEST

Ez, amikor minden éles és nagylátószögű (65 mm-es super angulon - a
kis kompakton a 65 mm ugye már teleobjektív):
http://fotolista.hu/keptar/gallery/1258/1174636985.jpg
(9*12 cm-es filmre, vagyis ekkora az érzékelő)

Ez meg egy 250 mm-es portré objektív szintén 9*12-es filmre, 4 m-ről
(valamikor 18!40 tájáról származik az optika:-) ) Látható, 9*12-n kb.
normál képkivágásúnak felel meg.
http://fotolista.hu/keptar/gallery/1258/1170676936.jpg