[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Júl. 9., P, 19:28:56 CEST

pedig a masik volt a preciz megfogalmazas. a nagyitas szamit. a szupermakrod
azert hozza elo a melysegelesseget, mert ott mar kicsi lesz a nagyitas.

nemtom milyen fotogeped van, de ha nem cserelheto objektives, akkor a szenzor
tuti nincs egy centi sem benne. szupermakroban, amikor par centirol fotozol egy
3 centis ermet, akkor kb 1:4-ben kicsinyit, es van hozza egy f3:5 koruli
blended. igy megkozelited azt a hatast, amikor en a kb 3 centi atloju szenzorral
fotozok egy arcot, f1:8 blendevel.

vajk