[Epitesz-barkacs] szennyvizcsatorna bekotes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 11., V, 20:31:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.11. 19:21:25 +2h-kor írta:

> [...]
> mélyebbre
> sikerül, mert valami átemelő cuccról kellene gondoskodnod.
>
> Aztán persze lehet, hogy ha magasabban megy, azzal nincs gond. A manapság
> szokásos beállásnál a tisztítóakna egy asszem 160mm vagy ekörüli átmérőjű
> cső,
> ami alul könyökkel csatlakozik a kimenő csatornacsőhöz. Ehhez a csőhöz van
> megfelelő műanyag fedlap, ami marha erős, egy teherautót is kibír.. Végülis
> tehát
> ebbe bele lehet csatlakozni magasabban is egy alkalmas Y-nal.

köszi,

közben tovább keresgéltem a neten, és annak 2 részlete passzolna ide

és vélhetően 1m-nél mélyebben lesz az utcában a cső,
én meg ha max 1m -en vinném, vélhetően nem fog visszacsurogni

253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az országos településrendezési ...
A mértékadó fagyhatár általában. 0,80 m, iszap és finomhomok talajokban,
továbbá a tengerszint felett 500 m-nél magasabb területen 1,0 m. ...