[Epitesz-barkacs] szennyvizcsatorna bekotes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 12., H, 08:08:55 CEST

mekk elek  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.07.12. 07:15:29 +2h-kor írta:

> [...]
> csatornát és a
> leendő  aknához  menő  csonkot  vagy  1  méterrel arrébb lógatták be a
> kerítés  alá,  mint  én kértem, mert a csőnek útba volt egy nagy fa a
> gyökereivel.  Fújtak egy ronda festékcsíkot a kerítésemre, hogy tudjam
> hol van és betemették.  Ezután  bedobtak egy papírt x mérnök vállalkozó
> nevével,
> hogy majd ő elintézi az engedélyt a tisztítóakna engedélyeztetésére és
> a  csatornára  rácsatlakozására  miután  persze  ő  megépítette. Na őt
> kihagytuk.  Egyik  fiamnak  vizes  a szakmája, ő leskiccelre a rajzot,

akkor az egyik fiad a "kivitelezésre jogosultsággal" felszenteltek közé
tartozik

pl. egy az alábbi, ilyen tartalmú  kering a  Makó - Térségi Víziközmű Kft.
környékén
---------------
Házicsatorna építés saját kivitelezésben

Kijelentem hogy a szükséges szakképzettséggel saját magam vagy családtagom
rendelkezik,
és vállalom hogy a vízmű által készített „ÚTMUTATÓ HÁZI CSATORNÁK
LÉTESÍTÉSÉHEZ” leírásban foglaltakat betartom.
Szakképzettség igazolását csatolom az alábbiak szerint:
- szakképesítést igazoló bizonyítvány, oklevél
o vízvezeték szerelő, csőszerelő, csatornamű kezelő szakmunkás
o vízügyi, mélyépítő, gépész, építész technikus vagy ilyen irányú
szakközépiskolát végzett
o szakirányú felsőfokú végzettség
Szakképzettség megnevezése: …………..

Tudomásul veszem, hogy a házi csatorna szakszerű kivitelezéséért és
rendeltetésszerű
használatáért felelősséggel tartozom, egyúttal megrendelem a Vízműnél a
házicsatorna
rendszer felülvizsgálatát, és az állapot vázlat elkészítését, valamint
vállalom, hogy a bruttó
6.250.- Ft költséget számla ellenében a helyszínen megfizetem.
Az utcai szennyvíz gyűjtő csatorna üzembe helyezésről szóló értesítést
követően a
házicsatorna rendszer használatba vételét 3 hónapon belül vállalom
---------------

vélhetően délpesten is hasonló lehetőségnek lennie kellene majd...

> megírta   a   hozzávalókat,   ezt  bevittük  a  Csat. Művekhez. Ott az
> üi. kicsit korrigált a rajzon, majd megadták az előzetes engedélyt, mi
> megépítettük  a  HJózsi  által is felvázolt aknát és rácsatlakoztunk a
> csatornára.  Ezt  bejelentettük,  kiküldtek valami szerződést és azóta
> "duplán  fizetjük a vizet"  (víz + csatornadíj). Kb. ennyi.
>
> 20 éve a  régi  házunknál  még  fordított  volt  a helyzet. Ott előre
> kellett
> megépíteni  a  tisztítóaknát,  de  az még kútgyűrű méretű  és betonból

igen, ezt ismerem