[Epitesz-barkacs] szennyvizcsatorna bekotes?

mekk elek mekk-elek at freeweb.hu
2010. Júl. 12., H, 09:42:01 CEST

Kedves Mágus!

2010. július 12., 8:08:55, írtad:

> akkor az egyik fiad a "kivitelezésre jogosultsággal" felszenteltek közé
> tartozik

> pl. egy az alábbi, ilyen tartalmú  kering a  Makó - Térségi Víziközmű Kft.
> környékén
> Házicsatorna építés saját kivitelezésben

Már  nem  emlékszem biztosan a részletekre, ilyesmi valahogy kimaradt,
meg  fizetni  sem  kellett.  Mikor  az  előzetes  engedélyt megkértük,
mondták   várjuk   meg   annak postai  kiküldését,  mert  elvileg  kijöhetnek
előbb leellenőrízni, hogy eddig nem használtuk-e már a csatornát. Persze nem
jöttek ki sem a megépítés előtt, sem később.

Viszont  valamikor régen Szüleim villanyórája helyének kialakítását
csináltam valami ilyesmi papírral.