[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 12., H, 16:52:13 CEST

http://www.geeks.hu/hirek/100712_4k_2k_felbontasu_videok_a_youtube_on

A másik listán linkelte be valaki abból a célból, hogy ki-ki tudja tesztelni a
gépét.

Ide meg azért másoltem be, mert van itt néhány nagyon jó példa erre a
mélységélesség témára. Vajon ezeket is ezzel a másik optika meg homályos üveg
módszerrel készítették?

Azért én reménykedem benne, hogy idővel inkább a 3D videók, filmek fogják
megoldani a dolgot a homályosítás helyett. Vagy ha azt is bedobják, nem ennyire,
mint itt némelyiken, ahol vannak olyan képkockák is, hogy az égvilágon semmi nem
éles, jóllehet elég nagy felbontásúak a videók. (Ezzel a géppel és monitorral
nem lehetséges meg nem is érdemes 480 fölé menni, sőt, a 360 és 480 között nem
is tudok érdemben különbséget tenni talán a monitor miatt. Esetleg a
feliratoknál mintha lenne.... A 240 viszont markánsan rosszabb.