[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Júl. 12., H, 17:32:22 CEST

Szervusz HJózsi!

> Azért én reménykedem benne, hogy idővel inkább a 3D videók, filmek fogják
> megoldani a dolgot a homályosítás helyett. Vagy ha azt is bedobják, nem

Azért az nagyon jó eszköz a lényeg kiemelésére, cselekményi sík
váltásra stb. A sztereo képpel csak még összetettebb az információ.
Amúgy a mélységélességet saját szemeddel is tesztelheted akár
sztereóban is. Idősebb korban nem tudom, hova, de ha én a szememtől
tíz centire tartom az ujjam, tök jól tudom váltogatni az élességet az
ujjam és a polc között, és kellemesen, de nem túl erősen elmosódik a
másik. Persze itt is sokkal nagyobb a mélységélesség a hagyományos
filmhez képest, mert erősebb a kicsinyítés.

szia: Balázs