[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Júl. 12., H, 19:05:11 CEST

ha a fotozast a valosag dokumentativ reprodukciojanak tekintjuk, akkor vegtelen
melysegelesseg, 3D, meg hasonlok kellenek.

ha egy muveszeti technologianak, mint az akrilfestek meg a marvany+veso, akkor a
melysegelesseg egy fontos muveszi eszkozze valik.

kepzelj egy egy mozit, ami 3D, es minden mindenutt eles. ha elsore nem veszed
eszre hogy ki lott, soha nem is tudod meg. pont nem oda neztel, mas kototte le a
figyelmedet. mint a valosagban. a mozi lenyege, hogy nemcsak megmutat, hanem
segit abban is, hogy hova kell nezni.

vajk