[Epitesz-barkacs] CO2 hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 14., Sze, 10:35:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez "élelmiszeripari" minőségű? vagy  ipar (pl. hegesztési)?
>
> ( mintha Zsolt szódás szerkezet javításáról mutatott képeket )

Ez egy hegesztéstechnikai bolt, nyilván hegeszgőgázokból van nekik mindenféle,
de mivel linde gázt forgalmaznak, annak meg van mindenféléje, élelmiszeripari
is, el tudom képzelni, hogy a is van. Meg kell kérdezni.

Amúgy a linde honlapján is meg lehet az infókat találni, és nekik is van biztos
számos telephelyük. Itt a XXII. kerület táján a cooptimot ismerem, és nem
kizárt, hogy simán be tudják szerezni az élelmiszeripari minőséget is.

De Zsolt attól még akár hegeszteni is akarhat. :-)