[Epitesz-barkacs] wago + sodrott + oxid

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 17., Szo, 13:40:38 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.07.17. 09:43:59 +2h-kor írta:

> Csináltam én már úgy is érvéghüvelyes kötést, hogy 3-4 másfeles
> sodrottat egymás mellé pödörtem, és rájuk nyomtam egy hatos hüvelyt. Két
> másfelesre simán rámegy a kétésfeles hüvely, háromra a négyes nehezen de
> ha nincs sodorva, ahnem egyenesen vannak a szálak, rámegy.

az erveghuvelypres hogyan szűkíti hengeresre az érvéghüvelyt?
(  nekem nincs most kedvem 6-7ezer forintot kiadni érte, és én
laposra préselem  (1 , 1,5 , és 2,5 -söket használok )
és a sorkapocs csavarja le tudja szorítani, de a wagohoz hengeres
kellene ? )

GA-10139 Érvéghüvely krimpelőfogó AWG (12; 14; 16; 18; 20; 22) mm2 (0, 5; 0,
79; 1, 00; 1, 5; 2, 5; 4) ÚJ
Krimpelőfogó
Érvéghüvelyes
AWG (12; 14; 16; 18; 20; 22)
mm2 (0, 5; 0, 79; 1, 00; 1, 5; 2, 5; 4)  5.272,00Ft + ÁFA (6.590,00Ft)
Mennyiségi kedvezmény: akár 5%
Kosárba tesz
http://elektroexpressz.hu/spl/860644/Krimpelofogoerveghuvelypres