[Epitesz-barkacs] wago + sodrott + oxid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 17., Szo, 13:53:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az erveghuvelypres hogyan szűkíti hengeresre az érvéghüvelyt?

Egy alkalmas méretű, kb U alakú fészekben nyomja be a szerszám.
Ha nincs ilyened, nem is tudom, hogy lehetne megcsinálni. Kölcsön kell kérni,
vagy elhívni valakit a közelből, akinek van, hogy azt a pár érvéghüvelyt
préselje már le.

Végső esetben, ha szerszám nélkül akarod megoldani, kínodban azt is
elkövetheted, hogy fogsz egy 10mm körüli szélességű vasdarabot, abba fűrésszel
vágsz egy hornyot keresztbe kb olyat, amibe a kiszemelt érvéghüvely pont
belefér, aztán ebbe egy hasonló szélességű vasdarabbal (lemezdarabbal)beleütöd.
Ha van patentfogód (az, ami megszorítás után képes úgymaradni), azzal
megoldható, hogy a falból kilógó vezetékre is rászorítható egy ilyen kis
vasdarab-páros.

Természetesen ez, amit itt leskribáltam, pokoli macerás, talán nem is éri meg,
inkább sima csavaros sorkapocs lenne jó helyette. Abba érvéghüvely nélkül,
összesodorva is berakható a kanóc, akár több is.