[Epitesz-barkacs] ház befejezése

aboy aboydude at gmail.com
2010. Júl. 18., V, 12:01:36 CEST

helló

> lakhatásit azért kaptak rá?

persze, 6 éves az épület, ez a része rendben van

hjozsi, köszi a járda ötletet! rá fogok kérdezni!

Balázs: igazság szerint a szigetelésen még gondolkozok... nagyon drága
(700-800ezer forintról kaptam ajánlatot), és sajnos nagyon sok olyan
házat láttam ahol szép zöld színű lett a vakolat 1-2 év után...
gondolom jól bealgásodott vagy valami, és még ki tudja a beszivárgó
víz miket csinál alatta... na jó az is igaz hogy ezeket legtöbbször a
"panelprogram" keretén belül elkészült szuper minőségű szigeteléseknél
láttam.

vajon meg lehet ezt úgy csinálni hogy legalább addig kitartson amíg
megtérül és valami kis haszon is lesz rajta? csak mert számolgattam
(lehet hogy nem jól), és ha mondjuk 15%-ot fog a fogyasztáson, akkor
jócskán 10 év kell a megtérüléséhez, de inkább 15-tel kell számolni.
Na most ha ezek a mindenféle ...cell nevű anyagok nem bírják legalább
eddig, vagy esetleg nem 100%-osan teszik fel akkor megette a fene az
egészet... olyat már olvastam hogy felrakták és csökkent a fogyasztás,
egyértelmű. de olyat még nem nagyon hogy 10 éve felrakták és még
mindig frankó, persze nyilván azért mert relatív új technológia itt
nálunk. mit gondoltok?

üdv,
aboy