[Epitesz-barkacs] kulteri faburkolat

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Júl. 18., V, 15:49:07 CEST

Balázs Bámer írta 18 Jul 2010  15:13 levelében:
> Lesz egy kb. 10 m2-es teraszunk. Fölmerült, hogy kerámia helyett
> faburkolat lenne, ami azért jó, mert meleg, rá lehet ülni tavasszal,
Ez már nálunk is felmerült 16 m2-n, de valahogy még nem realizálódott

> Ñsszel is. Szerintetek ez mennyire vetemedne meg, menne tönkre? Tudom,
> kérdés, hogy mibÑl csinálják (-: szóba jöhet akác, az erÑsen vetemedik,
> talán vörödfenyÑ, thermowood. Gondolom, így emelkedik az ár is. 10000
> Ft/m2-t azért nem szeretnék.
Szerintem érdemes egyszer többet adni erre való faanyagért, ami nem
szálkásodik ki évek során sem. Gondolom nem akarod állandóan a gyerek
talpát szálkátlanítani.

> Hogy szokták ilyenkor a párnafákat rögzíteni?
A szoktáknál szerintem Te sokkal kreatívabb vagy :-)
Alapvetően sehogy, megtartja az egész, táblává összeálló burkolat
súlya.
Bárhogy rögzíted - a ragasztást leszámítva - át kell bökd az alatta
levő szigetelést, ami egészségtelen dolog. (Nálunk emeleti loggia
burkolatáról lenne szó, alatta mosókonyhával, amit nem szeretnék ázni
látni.)

> Alul a vízelvezetést megcsinálni?
Adni 1 % lejtést az alatta levő betonnak és a lejtéssel párhuzamosan
fektetni a párnafákat.

Én megnézném élőben ezt az anyagot:

http://www.cortinaplast.hu

Kerítéseknél vagy profiloknál. Biztos nem szeretném látni, vagy ezen
sétálni, de párnafának remek lehet, mert korhadásálló.
Ilyen jellegű, barkácsáruházi profilokból egyszer csináltam egy egész
erkélykorlátot.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu